Aké dokumenty potřebujem k žiadosti o PÔŽIČKU?
K žiadosti nepotřebujete žádné dokumenty. V případě, že si predsa jen budeme potřebovat nejakou informaci overit, ozveme se vám.
Musím mít u vás i bežný účet, když chcem o REFINANCOVANIE požiadať?
Áno, před tím, jak požiadate o REFINANCOVANIE, je potřebné, aby ste si u nás účet otvorili. Stačí vám náš ÚČET za 0 € měsíčne. V případě, když vám úvěr schválime, čerpanou čiastku vám na tento účet vložíme a takisto ho budete z tohto účtu i splácat.
Čo se stane v případě, když mi REFINANCOVANIE neschválite?
O zamietnutí vás budeme informovat e-emailem, výsledok žiadosti uvidíte i ve svojem online bankingu.
Jak dlho trvá vyhodnotení žiadosti?
Vybavení žiadosti trvá několik minút. Délka jí spracovania se může predĺžit, když žádost není riadne vyplnená nebo potřebujeme od vás dodatočné dokumenty. Potem už záleží jen na vaší rychlesti.
V akem stave je moja žádost?
Stav žiadosti se dozviete ve svojem online bankingu v záložce Úvery. O stave vaší žiadosti vás budeme informovat i prostřednictvím e-mailu a SMS správy.
REFINANCOVANIE ste mi schválili. Čo mám dělat?
Po schválení uzavrieme smlouvu, kterou jednoduše podpíšete pomocou jednorazového SMS kódu, který vám zašleme na vaše Registrované telefónne číslo. Potem vám prevedieme peníze na váš účet v ZUNO.
Žiadost o REFINANCOVANIE ste mi zamietli. Prečo?
Při vyhodnotení žiadosti berieme do úvahy viacero kritérií. Někdy je dôvod zamietnutia jasný a v tem případě ho máte uvedený v informačnem e-maile. Inokedy jsou dôvody interné kritéria, které vám bohužial povedat nemůžeme.
Jak budem REFINANCOVANIE splácať?
Splátky se vám budou strhávat z vášho účtu v ZUNO. Skontrolujte si preto, či na ňem máte před zvoleným termínem splátky dostatočný zostatok.
REFINANCOVANIE mám schválené, ale peníze jsou blokované, co s tým?
Po podpísaní Zmluvy o PÔŽIČKE vám čiastku potřebnou na splacení starého dlhu zablokujeme. Když refinancujete úvěry z bankových spoločností, pošlite nám bankový výpis, v kterém uvidíme odchádzajúce měsíčné splátky vášho starého úvěru. Pokud refinancujete úvěry z nebankových spoločností, pošlite nám potvrdení o jejich vyčíslení. Víc informácií nájdete po načerpaní PÔŽIČKY ve svojem online bankingu a v e-maile.
Čo když budem chciet nieCo změnit?
Nasledujúce zmeny můžete uskutočnit přímo v online bankingu:
- Požiadat o skrátení nebo predĺžení doby splácania. Vaše měsíčné splátky se znížia, když se rozhodnete si splácení rozložit do dlhšieho obdobia a naopkdyž.
- Splatit čast PÔŽIČKY predčasne mimoriadnou splátkou.
- Změnit den splátky, napríklad, když se vám zmení den výplaty.
- Pridat nebo změnit POISTENIE SPLÁCANIA.
Niekteré z těchto zmien jsou spoplatnené podle Zmluvy o PÔŽIČKE. Pozrite se do cenníka[1].
Čo když nemůžem zaplatit splátku?
V případě omeškania s úhradou splátky je ZUNO oprávnené požadovat zaplatení úroku z omeškania. Je dobré mít rezervu ve výšce aspoň 3 měsíčných splátok. Pro každý prípad. Když však ani napriek tomu nebudete môct splácat svoju PÔŽIČKU, dajte nám vedieť[2] a pokúsime se nájst riešení dobré pro obe strany.
Zvážte svoju schopnost splácat PÔŽIČKU ještě před tím, než o ňu požiadate.
Čo mám dělat, když potřebujem použit svoje pojištění?
Když se ocitnete v situácii, že potřebujete použit svoje poiste ne, doručte oznámení o poistní udalosti přímo do poisťovne UNIQA:
UNIQA Call centrum:
Telefon: 0850 111 400
Pondelok – štvrtok 8:00 – 17:00
Piatok 8:00 – 16:00
E-mail: poistovna@uniqa.sk[3]
UNIQA poisťovňa, a. s.,
prevádzka banky, Lazaretská 15, 820 07 Bratislava
Oznámenia o poistní udalosti:
Čo když chcem odstúpit od Zmluvy o PÔŽIČKE?
Když by ste chtěli odstúpit od Zmluvy o PÔŽIČKE můžete tak spravit počas prvých 14 kalendárnych dní od jí uzavretia. Pošlite nám oznámení o odstúpení od Zmluvy o PÔŽIČKE na korešpondenčnou adresu Digital Park II, Einsteinova 23, 851 01 Bratislava. Podrobné informácí o odstúpení od Zmluvy nájdete v článku 7.1.1 Obchodných podmínek pro PÔŽIČKU.
Čo když chcem PÔŽIČKU predčasne splatiť?
PÔŽIČKU můžete kedykoľvek predčasne úplne nebo čiastočne splatit. Požiadat o úplné predčasné splacení můžete prostřednictvím Komunikačních kanálů nebo písomne na korešpondenčnou adresu ZUNO. Při telefonáte na Kontaktné centrum se budete musiet overit svojím PIN kódem do Kontaktného centra. O čiastočné predčasné splacení (Mimoriadnu splátku) můžete požiadat prostřednictvím vášho Online Bankingu. Podrobné informácí o predčasnem splatení nájdete v článku 4.2 Obchodných podmínek pro PÔŽIČKU.
References
- ^ cenníka (www.zuno.sk)
- ^ dajte nám vedieť (www.zuno.sk)
- ^ poistovna@uniqa.sk (www.zuno.sk)